CORETAN TERBARU NADH

Shoutmix lagi

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ada yang tanya aku pasal shoutmix lagi. Aku tak suruh korang buang pun. Cuma aku memang tak suka benda tu ada. Lainlah kalau entry korang aku dah komen. Lepas aku jejak balik takkan nak komen kat entry tu jugak kan.

Penipuan? Aku tak dapat nak terangkan macam mana. Tapi dia tak payah ke blog korang just copy paste dah jadi BW. Mudah sangat. Tapi kalau nak letakmjugak up to you. Alu tak marah pun kalau korang ada shoutmix.

Nada entry aku yang lepas macam marah eh? Aku tak garang haha. Korang pilihlah yang mana terbaik. Tapi ramai dah buang benda tu. Widget ni kalau banyak sangat menyibuk kat blog serabut jugakkan?

Ps:Dia tak nak bagi aku duit raya!

8 comments:

K said...

dah lama susuk, hehe :P

saya cello191 said...

tak pe la kalau xmo letak pon..blog kita kan.
sukati la nak hias camne..^^

aliarosli said...

hahhahha, kite pon dah lama buang pon


AKAQ GARANG :P

Unknown said...

aku pn da buang..tp ramai yg soh letak blk.. :D

aamalinaazman said...

hehehe
amai bena soh kak ngah boh shoutmix ke?

Unknown said...

a'ah ek..tgk blog yg folower dy beribu riban pon xd bnde alah 2.... :)

Anonymous said...

smpai ati ko marah aku suh buang..haha

nk uang gk la lps ni

Elih Japahar said...

Dulu pernah buang shoutbox tu tapi ramai request pasang lagi...maka sy pasang,dan sekarang masih ada..

kat blog org, lebih suka koemn drpd drop kat shoutbox :) jgn marah yer..

semoga cepat sembuh juga :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers