CORETAN TERBARU NADH

Dororo Task

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Dororo
KLIK SINI untuk join. Task 4.Idola? Hurm dulu ada dua orang sifu. Siapa? Papa Ben dengan Onyang Gebu. Kenapa aku pilih mereka jangan tanya. Aku pun tak tahu. Tapi sekarang aku nak tambah lagi satu. Siapa?

Empunya segmen. Aku rasa dia sangat hebat. Yalah rajin BW. Kami dari tak kenal sampailah jadi macam sekarang ehem* maksud aku cikgu dengan anak murid. Bagi aku usaha keras dia sangatlah dipuji. Tengoklah sekarang. Retis you!

Kalau blog kegemaran korang semua dah tahu. Aku dah post pasal ni. Tapi aku senaraikan jugak. Yang tak tersenarai jangan kecik hati. Siapa suruh tak rajin update macam diorang. Mula dengan anak murid. Blog wajib kena singgah. Sebab ada task lain menanti. Ehem boboi=P

Kedua blog Sunah tapi dia pun dah jarang update. Tiga blog jiran. Ehem sepi je jiran utama tu. Yang keempat blog jiji dan sekutunya. Maksud pakej dengan kawan-kawan dia punya blog. Kelima blog kak Elly. Oh lupa pulak blog wajib bukak blog opah Lily. Eh blog onyang gebu sebab nak tengok makanan.

Semua blog kegemaran aku. Ada jugak blog yang menarik hati aku nak baca. Tapi belum follow diorang lagi.=) Okey done.

Ps: Dia...........

9 comments:

Ku Azhar said...

aiyokk..tgh blur *_"

Anonymous said...

follow :)

Urzain Hussain said...

blur blur..(^@)

Cik Pulau said...

mende la pulak ni..

Elly Jade said...

tenkiuu...teharu ai...
suka gaks blog ipah.hehe

aamalinaazman said...

aiyaaaaaaakkk
T____________________T
nanes tersengguk3..weee
cayang la kak ngh lebih!

aliarosli said...

alah, blog kite tak de pon..........................................MAJOK MAJOK

alfsfr.ali said...

la..igtkan ak dh de peminat td..rupanya org lain idola dia..

haha..

Sunah Sakura said...

ye la ye la...i update la...hahahha

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers