CORETAN TERBARU NADH

Jawapan tafsiran

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Google
Macam-macam tafsiran aku dapat. Sebelum tu mari kita tengok apa yang mereka tafsirkan melalui gambar di atas melalui entry yang INI. Mula dengan komen first yang buat aku gelak golek-golek.

H.J: anak kita ke?

Ku Azharku tafsirkan kesedihan... T_T

Lugeem: HJ: eh? hahaha.. dunia yg mkin cepat berlalu..

Azu: suram..tapi indah..;)

Atiqahperancangan masa depan anak ...agknya macam mana ye..cabaran yang akan datang 
..bertabahlah..

Fatinkanak-kanak diculik ..

Imbobodikejar bayang2.. :D

Sifu Immasing2 membawa haluan tersendiri..kanak2 perlu di pimpin ke haluan yg benar..yess..tahniah aku..aku betul tafsiran..haha

Cik Pulau: ai nampak bayang2.. tu je.haha

Merahitujambumasa depan keluarga kan

Wahidaaku nampak sweet family kot...haha!!

Hadi: pedophile? yang suka culik kanak-kanak lepas tu jadikan diorang mangsa penderaan tu? huhu

Bella: Takut dengan bayang sendiri??

Mr Thinker:kehidupan.

Boboi: anak cikgu dengan HJ, keh3

Jawapan ada satu je yang betul. Jawapan Wahida. Simple je. Bukan apa pun. Siap anak kena culiklah. Anak aku dengan sesiapa jela. Kelakar. Sebenarnya dalam fikiran aku tadi tu gambar kami sekeluarga. Opah yang tinggi, kaklong yang merajuk jadi dia pusing sana. Kak ngah yang kecik comei lote tu. Yang boboi pendek je tu. Haha.

Jangan marah ye. Ni keluarga olok-olok. Seronok ada opah yang selalu pujuk kami yang suka gaduh. Erk boboi tulah. Selalu buli aku. Kesian kan aku? Tapi jangan dilupa keluarga sebenar. Anak buah aku balik hari ni. Dah bijak pun dia. Hebat! Korang ada family kan? Sayangilah family korang tu. Hargai sementara masih ada =)

Ps: Dia pun suka buli aku.

13 comments:

Anonymous said...

loh. ingatkan apa lar tadi.


sweet family. :)

Unknown said...

ooo..jauh ku fikirkan rupanya,..

Luqeem™ said...

nak dekat la tu..haha.

fmily satu2nya persahabatan yg berkekalan..:)

Dear bella said...

Betul tu... Hargai mereka selagi mereka masih hidup...^^

maszull said...

salam...hapy family berjalan2...:)

Lea Isnawi said...

hahhaha
nak tergelak jugak bac komen sorg2
tambah2 si sifu
perasan pulak tafsiran die tepat

hehe

Qaseh Dalia said...

tapi nampak kesuraman je heee

K said...

sape yang buli?? :P

saya cello191 said...

mcm2 tafsiran..

tu la..gambar boleh bagi 1001 cerita..ecceh..=)

msredcheesecake said...

haha....msred nampak skandal jer....hj...ermmm...kiut la korg ni

Rean said...

la yeke..puas perah otak tau hehe

Cik Pulau said...

ahahaha..
jawapan bayang2 yang ai bagi tu salah ea? kikiki

cimöt said...

coming soon sweet family laaaa tu..hihihihi..both of u are so sweet..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers