CORETAN TERBARU NADH

Irama lagu shake tomato

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Okey ada orang mintak aku tayangkan lagi sekali. Sebab dulu aku dah post lagu ni. Korang cuma bayangkan bahu korang dipegang dan lirik ubah sikit. 

Ini cara nak buat kanak-kanak seronok sambil diorang belajar. Kalau asyik membebel susah jugak kan? Cikgu tu belajar dari kursus kot. Orang besar pun boleh buat. Aku? Serik dah. Dari tadi kena buli dengan bebudak ni. Nak geletek. Kus semangat.

Aku menang! Tau apa aku buat? Aku pegang bahu budak tu. Aku cakap macam ni "Awaklahh pakwe cikgu. Meh sini cakap I love you," Hah malu-malu kambing sudah. Terus lari balik. Masa pakai kasut sempat aku lambai-lambai. Oh malunya beliau.

Ehem cikgu sekarang memang dasyat aku rasa. Kawan aku pun ada pakwe seorang. Kesnya sebab cikgu kongsi kerusi dengan budak tu. Tu pun kata pakwe. Kalau share kerusi je terus pakwe. Hebat pemikiran sekarang =P
Ps: Dengan dia memang tak boleh main urut-urut ni =P

7 comments:

Hafizin Jamil said...

ye la..takkan saya nak berurut2 dengan awak plak kan?

Bicara Bisu said...

assalam..

lma xdtg komen entry awk kn skrg nie...ihihi

yup2..pemikiran zmn skrg sgt2 dasyat,,huhu....

Unknown said...

batal wudhuk ak

FaKArePa!n said...

senget kpala aku nk tgok vdeo ni..

Anonymous said...

ahh. budak2 zaman skg, x cukup 6 tahun lg dah tau perkataan cinta. hahaha. advance yg terlebih. pengaruh carekarama kot. LOL!






oh. begitu rupanya lagunya. terima kasih. hmm, delicious! :)

Anonymous said...

comei je budak tu nyanyi. tapi vid senget. heee.. ^^

K said...

untunglah ada lagu~~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers