CORETAN TERBARU NADH

Penantian berbaloi

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Apakah penantiannya? Sabar. Kita manusia selalu kurang sabar. Kalau nak tahu didesak orang supaya cepat bagitau kita. Kalau nak minta tolong tu kalau boleh dan-dan tu jugak kita paksa dia. Sebab apa? Sebab tak sabar.

Macam bawak kereta. Berapa ramai kena hon? Lampu tinggi? Kena cucuk dari belakang sebab orang kat belakang tak sabar nak pecut. Sebab apa tak sabar? Kenapa boleh jadi macam ni?

Tak sabar langsung. Kan sabar tu sebahagian dari iman. Latihlah diri anda untuk bersabar dari sekarang. Bila lagi nak mula kurangkan mana yang tak elok. Kalau boleh mansuhkan terus. 

Berkat kesabaran aku selama berblog. Baru hari ni aku dapat tahu aku dapat BE. Selama ni baca kat entry orang je. Alhamdulillah. Tak banyak pun adalah jugak. Tapi bukan duit yang aku kejar. Kalau pasal duit baik aku berhenti berblogging je =)
Ps: Dia buat aku terfikir siapa aku di mata dia.

17 comments:

Unknown said...

pergh dapat BE..tahniah2...(sopan tak komen aku)

aamalinaazman said...

weeee~
tahniah kak ngoh..
emm3..berkat sabar kan...

Anonymous said...

jual surat khabar pun dapat duit gak.

kalau nawaitu berblog kerana duit, duit lar yg kita dapat. kalau nawaitu kerana berkongsi ilmu, ilmu yang kita dapat. isn't it?

knowledge is power. :)

aiman said...

hehe.. sabar saja.. mesti ada hasilnya kan.. :)

K said...

eh eh, xde ps?? hehe XD

p/s : sabar :)

deeya said...

BE tua ape ??(sy blogger yg ta pernah letak iklan dlam blog). JAKUN ! muahahaha ~

Luqeem™ said...

hilangnya sabar kerana dipaksa..huhu..
memang tak best kalau jd cmtu..

best tu dh dpt BE..:)

Elly Jade said...

awalnyaaaaaa...cpt btul die update.hahaha


tahniaahhhhhh...

ustad jiji sopan habis tu.hehe

Cik Pulau said...

uik... perhhh..
dapat BE..
jelez disitu.. hhaha

Elly Jade said...

akak sabar nk menanti sesuatu jugak ni.sket2 da nmpk hasilnya tp kena kerja kuat sket sbb kena melibatkan usaha sndr.
clue: berkaitan dgn blog

ipah da bape lama berblog ek?


kena i will follow u ipah la lepas ni kan.hehe...akk da bg duit raya :p

dhiera zainudin said...

sabar separuh dari iman~
tahniah dapat BE..wee

salam perkenalan~

Munn Jaafar said...

selama ni kalau ada keta yg cucuk @ bg lampu tinggi kat blkg mmg wat bodo je...bkn ape...nak ajar org tu bsabar sikit...kt jln biasa je pun bknnya hway...

tahniah ye dpt BE..rezeki =)

MizzTina said...

rezeki ramadhan... =)

FaKArePa!n said...

kesabaran membawa berkat.. tgok, kan dah dapat BE..

Hebaaakk !!!

Sis Lin said...

alhamdulilah...dpt 1 BE pun mcm sis dulu2 dh syukur sangat...
now berkat usha update entry x henti2..sis dh ada 3 BE...iklan MAMIL tu la paling mahal dia bayar..

kita sama2 usaha ok!

maszull said...

salam...alhamdullilah rezeki tu namanya....:)

Sunah Sakura said...

alhamdulillah...tahniah ye u~ meh i klik2~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers