CORETAN TERBARU NADH

Saya urut awak, awak urut saya

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Tajuk penuh skandal sungguh. Haha pagi tadi aku baru je lepas kena observe. Observe Pra untuk kali kedua. Minggu depan last praktikum. Terus bercuti. Yehaaa. (Yiha)

Aku masih dalam perhitungan nak balik ke tak. Huhu tengah memikir lagi. Dah tu tengok mihun onyang teringat kat rumah. Nak balik pulak rasa. Minyak, penat, drive, mengantuk, duit. Semua aku fikir. Alangkah baiknya rumah dekat je. Boleh jalan kaki.

Aku sebenarnya melepas tension dengan bebudak ni. Ajak main urut-urut. Cikgu urut awak, awak urut cikgu. Korang pun boleh cuba dengan suami atau isteri. Yang tak kahwin boleh dengan kawan sejenis. Ingat jangan lebih-lebih. Boleh mengundang bahaya weh.

Untuk pengetahuan korang urutan ni sesuai untuk yang mengantuk dan boleh bermanja-manja.=P 

Shake Tomato,Shake Tomato,Shake Tomato (Bahu kawan digoyangkan)

Pick Tomato,Pick Tomato,Pick Tomato (Cubit belakang kawan)

Cut tomato,Cut tomato,Cut tomato (Potong-potong belakang kawan)

Eat tomato,Eat tomato,Eat tomato (Cuit-cuit belakang kawan)

Ermmm delicious (Geletek)

Dulu aku ajar lain. Sekarang cikgu dia ajar lain. Jadi layankan je urut mengurut ni. Serius geli. Haha terus berkejaran aku tadi sebab semua nak menggeletek aku. Lelaki pulak tu. Mujur umur 5 hingga 6 tahun. Kalau dah besar? Takutnya. =P

Ps: Dia kena cuba ni. Tidur lama sangat. =P

16 comments:

saya cello191 said...

wah...cikgu main urut2..^^

Ainul Hayat said...

KAHKAHKAH...kalau lelaki yang menginjak dewasa memang ai pecut 100meter...hehehe.

blog awak cumillah. selalu nampak awak kumen2 kt blog ostad jiji...heheh

Anonymous said...

tajuk memang kontrovecial....kalo intro tadi panas...mesti hit tinggi nih....hehehe

Sunah Sakura said...

owh sedapnya...

Luqeem™ said...

macam ada irama je urut mengurut ni..

Hafizin Jamil said...

termasuk adegan lucah ke ni cikgu?

Anonymous said...

err. ini permainan ke? x pernah plak dengar urut mengurut ni. huhu. ahh. padah betul saya ni. byk yg x tau.



macam mana nak lagukan shake tomate shake? teringin nak tau. :)

Qaseh Dalia said...

alaaa cutenye hehek

aiman said...

hahaha,, kalau yg tua.. kena lari la..

Umie Nadhirah said...

bahaya cikgu sekarang hahahahaha..

sea_lavender said...

ala comey nya ckgu men urut2 ~~ hehe =D

maszull said...

salam iffah...wah cikgu main urut2 dgn anak murid yer...:)

seronok nyer...:)

merahitujambu said...

budak2 skang buat sambil nyany..kadang2 x paham..hehehe..seronok gak togk gelagat diorang

Bicara Bisu said...

huhuhu blh wat isu nie..hulala..

elsyhamee said...

wahhh nie cikgu kreatif!!! ^^ gune peluang yg ade and ok pe..ajar bende yg baik~ ahhaha leh aja kt ank buah ni...mest sonok!! =)

K said...

untunglah ada orang nak urut~~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers