CORETAN TERBARU NADH

Salah siapa?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Google
Dah tengok ikan ni puas-puas? Sekarang aku nak tanya. Salah ke aku berdua dengan kawan aku makan ikan sebesar ni tadi? Salah. Siapa order? Aku. Siapa bayar? Aku. Berapa? Rahsia.

Aku teringin nak makan. Tapi sangat tak sangka ikan sebesar ni dia bagi. Memang besar gila. Menangis nak habiskan. Sekarang perut dah merana. Merana belah tepi kiri. Siapa doktor? Kenapa sakit sangat ni? Aku tak tahu apa salah aku. Adakah salah faham?

Korang bayangkan. Ini untuk dua orang makan ke? 5 orang makan pun belum tentu habis. Aku tak tahu nak salahkan orang ambil order ke, orang masak ke, atau aku sendiri. Korang rasa? Minta-minta esok perut okey. Dahlah ada observe PJ ni. Adoi T__T

Ps: Dia ada impian yang besar untuk dicapai.

18 comments:

aamalinaazman said...

aiyaaaaaakkkk~
aduhai kak ngah..
x tawu den nk ckp ape aih..heeee
ayoo..rehat2 la perot tu..x sure la kalo sakit belah kiri tu nape...
nak kate pedih ulu hati pon x sure gak nih...

Unknown said...

mintak2 la ko boroi esok

Elly Jade said...

mangai
apakah???
cepat2 beybey tau..cian nya dia

FaKArePa!n said...

nak tapau boleh?? hihih

mamawana said...

Sedapnyerrrrr. Makan ikan lebih kurangkan nasi.. orait tuu....

Lea Isnawi said...

ehem? makan berdua...

dengan sapa tu iffahh

tettt~!

K said...

duk dalam tandas jela, hehe :P

L said...

sedapnyaaa. huhu

sy syg awak?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/kasih-sayang.html

Sunah Sakura said...

u..pi baca komen kat page sayang awak lebeyyy~~~

Perkongsian entri~

Dear bella said...

Erk... Besonye ikan... Nampak sedap...^^

Unknown said...

kalau tak silap,sakit kat situ gastrik.tapi better pergi check.maybe sebab angin jugak kot.

nurshaf said...

ala, kecik je <---nafsu cakap, bukan saya..

maszull said...

salam iffah...Ya Allah besarnya ikan tu iffah...mkn dua org jer ikan sebesar ni...mmg x boleh habis la jawapnya...:)

Syaffroni Effendy Bin Safar said...

waalaikum salam ... restoran atau pelayan tu tak tanya nak ikan saiz macam mana ke? Kalau x boleh katakan tu salah restoran atau pelayan tu ...

Hafizin Jamil said...

gud luck oberseve..aha

Luqeem™ said...

takde sape yg salah, hee

Anonymous said...

bungkus bawa balik. :p

Anonymous said...

klu x abis, pnggil ak n the geng tau

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers