CORETAN TERBARU NADH

Aurat Wanita

Saya sangat tertarik dengan kata-kat ini. Semoga saya mendapat hidayah dan bimbingan dariNYA. 

Ayat itu ialah sama ada seseorang itu ikhlas atau tidak, suka atau tidak, disuruh oleh orang lain atau terbit dari hatinya sendiri, dia tetap WAJIB di sisi Allah untuk melaksanakan kewajiban itu. 

Jadi bukan soal hipokrit, berfesyen dan sebagainya ye. Siapa kita nak judge orang lain. Betulkan diri dahulu. Kita pun bukan ada jaminan untuk jadi ahli syurga kecuali Nabi Muhammad dan sahabatnya yang terpilih. 

Muhasabah diri~~~~Selamat elektrik ada. Boleh berblogging!

untuk melihat artikel sepenuhnya

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers