CORETAN TERBARU NADH

Amboi belum apa-apa dah macam laki bini

Nak je aku tegur budak semalam. Entahlah. Maki ramai yang tak takut dosa sebenarnya. Kalau ditanya agama, ISLAM! Tapi? Pakai tudung, kaki letak kat paha si teruna. Amboi, sedap hati je.

Aku kalau jadi laki tu lama dah aku ambil kesempatan. Buatlah apapun, takkan kisahnya perempuan tu. Sedangkan tunjuk aurat sedikit pun diorang mudah terangsang. Inikan pula dah bersentuhan. Malam pulak.

Mak ayah jauh tak bermakna itu tiket berasmara dana. Bukan bermakna, Allah takkan tahu. Tempat umum dah macam tu, kalau tempat gelap dan sunyi tak tahulah aksi apa kan? Ibu bapa tolong awasi anak anda. Bila dah termengandung baru taknak mengaku anak. Bila buat macam tu tak ada pulak nak larang? Fikirkan.
Published with Blogger-droid v1.7.4

17 comments:

kiera'sakura said...

semoga mereka diberi petunjuk dan semoga kita dipelihara Amin

Lea Isnawi said...

patutnya panggil tok imam terus semalam ipah

Rozuan Ismail said...

budak2 baru nak up le tuh

FasiHaH SupiaN said...

betul..kdg2 ibubapa terlebih sporting...

Munnafendy said...

=(

kat mana tu?
selalu nmpk bdk2 mcm ni..

aimi said...

btl2...... susah btl kalau jumpa budak2 gni.....

maszull said...

assalamualaikum iffah...itulah masalah remaja skg ini suka buat perkara yg x senonoh je...:)

shiema sufian said...

Kadang kadang diorang tak fikir panjang, tak fikir dosa pahala tak fikir yang Allah nampak segala yang mereka buat (:

dari sisi hidupku said...

Remaja memang macam tu.Semua benda nak dicubanya tanpa memikirkan halal dan haram.Yang tahunya nak berseronok je.

Miss Nana Farhana said...

budak2 sekarang mmg mcm tu... dah macam x takutkn dosa je... dosa pon blh jadi pahala bg diorang... mintak simpang la...

Eza Boom Boom said...

kena cegah sebelum terlambat...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

moga dijauhkan kita dan keturunan kita dari perkara2 yang dimurkaiNYA.... huhu

shafiq said...

bila si dara kata tak apa , teruna makin menjadi2 lar , haishh , mintak2 dijauhkan dari benda2 sebegini , amin ,

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

tadi baru zuan tgk ad couple ipta dok gurau2 smbil tampar tampar punggung.. kat public plak tu ~_~

reenapple said...

diorangh tak de rasa malu betul.. =.=

satu hari nanti diorang sedar la kot...@_@

Naniey TJ said...

bila budaya sebegini sudah d rasakan biasa di kalangan masy kita... remaja... sbnr itu silap kita.... perkara ni bukan biasa... ia adalah LUAR BIASA... dgn identiti kita adalah islam n b'hijab lg mmg sgt2 luar biasa.....

knp kita slalu nk slhkan mak ayah dlm hal sebegini? sedangkan teruna n dara yg melakukan itu sudah baligh atau bahasa lain sudah tahu dosa n pahala. tak ada mak ayh nshtkn anknya bt la bnda x senonoh... mak n ayh slalu kata, jd org baik, bljr pndai2... tp ble ank dia x dgr, slh siapa?

Apa yg sy fhm mengenai makhluk ciptaan Allah ini ada 2 jns... 1. kita pnggil dia manusia... ke2 kte namakan dia org... bila ia b'nama manusia dia m'gunakan akl yang di anugerahkan utk berfikir setiap perkara yang hndk d lakukan.... manakala org pula, hanya ada otak...xda akal... bt smua xnk pikir dulu.. bila dh t'jd bru nk guna akl yang ada... Selagi kita bergelar manusia, maka selamatlah kita drp segala p'kara yg merosakkan... sama2 kite renungkn... jgn kita m'jd org... spt lalng xde p'dirian...

Nong Andy said...

darah muda.. dan kurang didikan agama. mari kita berdoa moga2 mereka balik ke pangkal jalan.

*anak aku pempuan iffah- itu yg aku risau tu

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers