CORETAN TERBARU NADH

Penulis dan pembacanya

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Penulis hebat mampu mengubah hidup pembacanya, Ezad 2012

Aku terfikir sejenak. Adakah aku penulis hebat? Atau aku hanya manusia yang pandai berkata-kata di alam maya semata-mata. Jika aku penulis hebat, adakah orang yang terkesan hingga jiwa membaca setiap garapan emosi dan fikiran aku dalam blog ini? Adakah perubahan hidup seperti yang Ezad katakan di laman Twitternya? Terima kasih buat aku berfikir.

19 comments:

ijA said...

wahh sungguh hebat..

cik Kartun said...

gaya penulisan iffah ok.. menarik dan senang di fahami :)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hmm ada terfikir juga :)

mas saari said...

harap2 adalah sedikit penulisan akak terkesan di hati pembaca..

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

hmmm... is pun terfikir juge~

Afiq Yassin said...

setiap blogger mempunyai keistimewaan dalam penulisan blog.. hanya olahan dan cara permikiran sahaja yang membezakan antara blogger yang hebat mahupun sebaliknya

msredcheesecake said...

Harap apa yg baik dr penulisan kita akan diambil dan yg kurang baik akan ditegur.....

Rozuan Ismail said...

nak sampai tahap tuh memangler susah

reenapple said...

yaa... saya setuju dengan kata-kata Ezad. Anda seorang penulis yang hebat..\\

kiera'sakura said...

sbb tue kena betulkan niat bila nak menulis..

andai perubahan positif yg mereka buat hasil penulisan kita yang menjurus kearah kebaikan, Alhamdulilah..

tapi andai kita menulis sesuatu yg bersifat keburukan, andai ada yg mengaplikasikan dalam kehidupan mereka? masyaAllah moga dijauhkan...

-monolog hati akak- :)

saya cello191 said...

mungkin ada yg terkesan dgn penulisan kita..

sape taw kannnn~~~

Sunah Sakura said...

entri ni pun da buat semua orang berfikir... :)

aimie amalina said...

heeeeee
uuuuuuu
arrrreeeee

the best writerrr

i ever have!

Gen2Merah said...

saya pun setuju.... keep it up....

fRaMe+LenSeS said...

jiran ai hebakkk~~ ow yeah.. ahahahha :D

.........cP~ said...

Salam.

Ada penulisan yang bagi kesan. Kalau tak, orang tak ramai2 berkunjung. InsyaAllah, semua yang baik2 harapnya.

Saya? Entahlah. Harap tak menyinggung sesiapa pun dah cukup.

Eera Shera said...

mcm hlovate :)

Cik Pulau said...

yu hebat...

deno said...

penulisan ifa mmg best. deno suka membacanya... ifa idola deno dlm menulis! macam mana la nak jadi penulis mcm ifa... deno boleh buat sikit2 je.. tu pun tak pandai... huhu

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers