CORETAN TERBARU NADH

Aurat lagi

ASSALAMUALAIKUM (Ada ke orang baca ni?)

Malas ulas. Sebab aku bukan baikpun.

Jadi aku hanya berkongsi. Hari jumaat yang indah eloklah kita bermuhasabah. Bukan rugi kan? hehe

Doakan saya untuk berubah lebih baik dari yang sebelum ini.

Satu lagi, ingatkan saya jika saya terlupa.

Betulkan saya jika saya salah.

Semoga kalian gembira dan sentiasa rasa bersyukur kerana masih diberi ruang untuk bernafas di bumi ini.

Sila ke link berkenaan untuk tengok lebih lanjut.

http://mediasiber.com/head-shot-kepada-kaum-hawa/

http://www.facebook.com/notes/syahirulcom/hukum-papar-gambar-dalam-facebook/174091285959519


Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers