CORETAN TERBARU NADH

Tuah ayam nampak di kaki, Tuah aku?



Sila klik untuk tengok APA YANG BEST SANGAT TU!


ALHAMDULILLAH!!!
Hanya mampu jerit dalam hati sebab masih segan sama roommate baru 3 hari ni. Bukan teruja tapi esaited! Eh samalah kan? Bertuah rupanya MR ni. Hehe tulah siapa kata hang pa tak bertuah? Aik cam kenakan diri sendiri. Aku sangat suka sekarang ni.


Dapat masuk bloglist pun dah satu penghargaan. Bukan apa, kita dahlah amatur yang sekadar di pinggiran aje. Terpaksalah buat muka tebal beriban inch untuk menjoin segala contest dan berblog walking.(Actually i pemalu orangnya)


Kredit to MR BOTAK kerana memilih blog yang kerdil lagi hina ini memasuki list yang bombastik itu~~~ JASAMU DIKENANG...ecehhh


Nah link budak botak meh usha blog die!



Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers