CORETAN TERBARU NADH

37#Wordless Wednesday

Rindu semua. Sibuk mengalahkan wanita bekerjaya kan?
Published with Blogger-droid v1.7.4

18 comments:

Nong Andy said...

comelnya Ecah dan adiknya :)

pndai sayang adik lagi.. so sweeet!

Cik Bambam said...

ehhh..rabu ker hari ni? kompius jap...huhu

Wallahua'lam said...

as salam..
comelnya!!
eh eh~
nadh dah nak kahwin. maka, dia akan punya anak yang sibuk macam ni?

:p

eh? dah rabu ke kat sana? waaa.. cepatnya?

6__9?

Gen2Merah said...

awalnya WW.. ehehe... comey je budak2 tu kan cikgu Iffah

.........cP~ said...

Chop! Hari ni Rabu ke?

Hafizin Jamil said...

awal benor hari rabu dia

Mieza said...

Assalamualaikum Iffah,
Alhamdullilah semoga kesibukan itu lebih mendekatkan kita pada DIA dan memberi manfaat kepada sesama insan.

Peringatan buat diri:)

FasiHaH SupiaN said...

kan kak iffah memang wanita bekerjaya =)

QasehSuci said...

pelik kejab...rabu ker???

xila riston said...

esok baru rabu maaaa...hikhik

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

harini hari selasa..hehe

kay_are said...

ari ni selasa kan? confuse jap.. @.@

Eera Shera said...

iffah slh hari hehe

Eza Boom Boom said...

comel la budak 2 orang tu.. hehe. kakak syg adik :) cumil~

mama ayin said...

nape ayin takdop dlm gamba..ppilih kasih ni..hoho

Gen2Merah said...

Hehe. Hari ni baru rabu. Salam pg cgu iffah

kiera'sakura said...

akak x conpius sbb akak baca entry nie hari rabu..ihihihi :p

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

comelnye

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers