CORETAN TERBARU NADH

Maafkan kamu!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Hayati lirik dia. Memang terbaik. Entry ni buat seseorang. Tak pasal jadi isu besar pulak kan. Tak ada kisah sentap menyentap kat sini ye =) Sudah-sudahlah memikirkan benda yang tak penting. Baik memaafkan orang. Dapat jugak faedahnya. Ye tak?

Nota Iffah: Tak pasal timbul gosip lain pulak ni. Rasa macam retis wakaka. =P

26 comments:

Eza Boom Boom said...

saling memaafkan amalan mulia. hihik. :)

sergeant keroro said...

memang retis pon

QasehSuci said...

setuju ngan eza...

H.J said...

sape yang ko buat sentap ni??

Suhaili Sarif said...

maafkan kak long jugak kak ngah

Rozuan Ismail said...

sape plak retis tuh?huhu

Gen2Merah said...

ehehehe.. kelaka plak... sentap menyentap.. ada baiknya kita saling memaafi sesama kita kan.. hehe (",)

cikgu Iffah.... terima kasih banyak2 yaa -----> http://gen2merah.blogspot.com/2012/02/aku-bukan-sebaik-yang-kamu-sangka.html

lieynanilaz said...

aku maafkan kamu...keh keh.

Ayuni said...

hm, smart blog nie...br dpt follow, dh try bnyk kali...hikhik, dpt jd follower ke 2000 plak....

cinnamon.com said...

salam..kenal dr blog gen2.

mas saari said...

sedangkan nabi ampunkan umat, inikan pula kita..

Anonymous said...

SDgkn Lidah LG TRgeget ,Ini Kn PUla REtis NGan PEminat ^^,

Cik Pulau said...

memang yu retis pun kan??? hahaha

H.J said...

memang retis mengaku je la

Cikgu Ma said...

yaa...saya sudah lama memaafkan dia..

deno said...

eh... tak pernah dgr lagu nie...

msredcheesecake said...

kita tak kalah kalau kita memaafkan....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

maafkan kami juga ye iffah..

.........cP~ said...

Tak tau lah dah maafkan ke belum. Tak dapat dipastikan.

Nong Andy said...

Maafkan org akan buat hati kita lega.. dan lebih gembira serta rasa bahagia :)

Teenager Housemaid said...

best lagu malique n jamal ni..:D

Eera Shera said...

ala ipah mmg dah retis hihi..wow follower dah 2 riban..share separuh bleh haha

kiera'sakura said...

gosip ape nie? npe akak tatau.. -kepochi- :p

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

tak brapa gemar sangat lagu ni.. blh minat yang malique feat najwa, kau yang punya ;)

fRaMe+LenSeS said...

memaafkan tu macam buang satu beban besar dalam diri bila kita wat. nak nampak muda? tamo marah2 simpan dendam ye. :D

Unknown said...

insyaallah,tgh mencuba sedaya-upaya tuk maafkn mereka2 w'pn perit sgt2...
:(

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers