CORETAN TERBARU NADH

Berhentilah mengejar!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Sumber: FB
Aku? *senyap*
Korang ada nak komen? *Sambil kuis-kuis kaki kat tanah*

14 comments:

Cik Pulau said...

ai dah terlarat nak kejar pose2 ni. hahaha

Mrs. Abi said...

jgn kuis tanah tu...nnti msuk cacing dlm perut... hehehehe...

ape pun,

Allah kadang2 mendekatkan seseorang dr idop kita jugak kan..... so jgn lari2... hehehehehe.... ade paham...

Sunah Sakura said...

hahaha..komen cik pulau kemain...sokong22...penat woo kejar2 bulan pose :p

Iman Nur Aima said...

danggg! kena satu das! -white flag-

QasehSuci said...

dah kejar asyik terjatuh jer...huhuh

Faizul Osman said...

kadang2 ape yg kita nak tentu tak dpt...

Nong Andy said...

aku?

sedang membayangkan Iffah tunduk sambil menguis-guis kaki kat tanah ekekekekek...

shahani honey said...

x yah kejar,x yh cri...blh k cam2??hehehe....
:)

Cik Asma BLuppy said...

malas jugak nak kejar.. nak tunggu aje leh? haha

Leeza dayasari [santai leeza] said...

ya benar. namun andai diri merasa seseorang yg jauhitu sgt diperlukan, maka kejarlah ia....
misalnya, andai kita berpisah dgn ibu bapa kita. seharusnya kita kejar.

reenapple said...

baik.. aku berhenti mengejar!!! =D

missha said...

penuh makna kot kata2 tu :) .. *smbil kuis kayu kat tanh..

guna kaki bahaya, nanti luka,,, eh :) hehe

Eera Shera said...

kalo x larat kejar baik lepas kan je.kalo dah kita punya akan dtg balik kt kita

kiera'sakura said...

tapi akak dlm situasi yg terbalik rasanya.... hihihi

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers