CORETAN TERBARU NADH

Bagaikan pelangi

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Rainbow: DeviantART


Engkau tiba bagaikan pelangi
Tak bercahaya namun kau berseri
Tapi cukup menghiburkan hati ini...

Pelangi…..diseberang rencana aku berdiri
Pelangi….. rengkuh aku direlung hati
Pelangi….. sentuh aku tinggalkan mimpi 
Pelangi….. buang gelisah jangan lepaskan aku

Takkan setia takkan kembali
Bawa dirimu dan tinggalkan kuKe matamu lihatlah diriku
Aku pelangi yang dinanti

Laskar pelangi takkan terikat waktu
Bebaskan mimpimu di angkasa
Warna bintang di jiwa

Banyak lagu yang menceritakan tentang pelangi. Pelangi menceriakan hidup kita. Warna kehidupan yang pelbagai menceriakan hati kita. Kalau sedih cuba tengok pelangi. Cantik. Indah. Seakan tersenyum pada kita. Saat itu tangisan pasti akan terhenti kerna pelangi ceriakan hari kita=)

8 comments:

Unknown said...

sebab tu aku sayang pelangi aku..

Unknown said...

wahh...pelangi menyinari hidupku,,

Unknown said...

wahh...pelangi menyinari hidupku,,

fRaMe+LenSeS said...

waahh hebat sekali jiran. kagum plak tetiba.. weee~ ;)

K said...

pelangi menceriakan kehidupan, hehe XD

Cik Pulau said...

pelangi yang hadir begitu indah..
tapi entah nape,
pelangir yang hadir cuma seketika..
bukan selamanya..
tapi..
hadirnya bila DIA menghendakinya..^^,

Sunah Sakura said...

pelangi pelangi pelangi~~~ wee~~~

Along Usop said...

pelangilangilangiii....

rerenborenborenbo.....






:)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers