CORETAN TERBARU NADH

Menjadi persoalan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Soalan 1:
Klip video apa? Tu klip video yang tengah hot. Para blogger menyatakan ketidakpuasan hati tentang perlakuan penyanyi dalam klip video tu. Korang seacrh you tube mesti jumpa. Aku malas nak benda ni jadi isu hangat balik. Buat publisiti pulak. Korang takkan tak membaca pasal klip video hangat tu?

Kalau tak tahu baik lupakan. Makin banyak kepala pening tengok klip video tu nanti. Kawan-kawan aku pakat menyanyi. Sengal je. Lagu tu tak best jadi best. Gila=P

Soalan 2:
Doktor peribadi? Aku gurau jelah. Mana mampu nak ada doktor peribadi. Kan kakak aku dah jadi doktor. Aku mesejlah bagitau simptom yang aku rasa. Kira berubat jarak jauh. Kalau pergi klinik mahu melayang RM20-30 aku mana ada duit weh. Ni pun tengah kering. Harap duit BuYa je. Sebab kalau pergi klinik bukan doktor tu selak baju scan perut aku pun. MEMBAZIR!

Ada orang rindu aku ke? Haha perut aku makin okey. Dah boleh telah aiskrim sundae groovy lime tadi. Kira okeylah kan? =P

3 comments:

farahin nasir said...

lagu ape itu??
doktr pribadi?? sakit? semuga cepat sembuh yer..:)

BTOL KE IDOKK??:: CIRI2 CALON MENANTU PILIHAN

Cik Pulau said...

<-- rindu...^^,

Unknown said...

ahaha siap jawab sal doc peribadi lagi..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers