CORETAN TERBARU NADH

Novel Aku yang kau tinggalkan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Akhirnya di tanganku. Walaupun duit tak ada. Sabar jelah. Selamat Popular ada sale. Hebat. Berkurun aku cari novel ni. Akhirnya jumpa jugak. Susah bila tak ada duit. Jadi beli yang wajib je. Tak sempat rambang mata pun.

Duit ada lebih, boleh aku pergi makan McFlurry groovy Lime! Adik aku ambik McFlurry Oreo. Yang Lime terbaik okeh. Ada musim kot. Sedap. Nyummi! Rasa sama macam aiskrim lime seringgit tu. Tapi peduli. Janji rasa sama. Haha

Aku terserempak dengan kawan aku. Yang belajar sama. Dengan pashmina serabai. Dia senyum. Aku betulkan beg masa tu. Aku pandang balik. Oh lupa pakai spek. Tak berapa perasan tadi. Rupanya budak Prasekolah jugak. Cuma class kami sebelah-sebelah. Haha malu betul.

Yang aku hairan kenapa dia sesat sini. Bukan rumah dia kat Putrajaya? Aku pergi JJ Cheras Selatan tadi. Dahlah tengok movie petang tadi diapit dua lelaki. Adik aku pandai sangat pergi pilih tengah-tengah. Seat kosong kat belakang banyak lagi. Tak penuh pun wayang tadi. Yang penting semua gelak dan terhibur. Best!

6 comments:

K said...

hehe, suka oreo. tak suka lime, manis sangat :P

al_hakim said...

cerita ape tu...

puteri ain said...

mcflurry! glupp.. hehe

Sunah Sakura said...

best ke novel tu?

Anonymous said...

haha..kehausan novel ke ni??

Cik Pulau said...

novel ape yunk???
lama gak tak shopping novel ni.^^,

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers