CORETAN TERBARU NADH

Ben Ashaari Top Blogger

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Pengsan bro Ben kalau baca ni. Mana taknya. Aku pun nak pengsan sama. Ada rakan YM aku tadi menegur. Bertahun tak tegur. Sekali nak add FB. Okey, sebab dia pun ada tunang. Jadi apa salahnya meramaikan mahluk.

Sekali dia nampak Bro Ben punya gambar kot kat FB aku. Aku pun tak tanya. Terus dia tanya. 

"Ben Ashaari top blogger ke tu?"
"Aah," Aku jawab kat YMlah.
"Oh you kenal dia ke?" Dia tanya lagi.
"Kenal jugaklah. Kenapa? Mana tahu dia popular?"
"Bakal adik ipar I selalu baca blog tu," Aku mengangguk.

Siapa tak percaya Ben Ashaari popular? Ni budak yang selalu baca blog bro Ben. Sampai orang lain pun asyik tengok dia baca blog merah tu je.

Klik sini untuk budak yang setia membaca blog Bro Ben.

9 comments:

Someone said...

sokonggg !!!

K said...

semua orang dah kenal, hehe XD

Sunah Sakura said...

wahhhhhhhhhhh~ popular keeeee~~~ :p

Ujang9897 said...

siapa ben ashaari tu...

mesti tak hensem dia kan..

hahahahah


* harap2 dia baca komen ni..=)

al_hakim said...

bro ben..entry simple tp mendalam..

Unknown said...

ha'ah..aku pon same gak ngn ujang..sape lak ben tu weyh

Uji Hussein said...

Oooo...Ujang jealous le tu.Bukan Ben je popular, Ujang pun apa kurangnya.

fRaMe+LenSeS said...

auwww.. hihih

Cik Pulau said...

ohh abg benn...
hahahah.. tetibe je~~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers