CORETAN TERBARU NADH

Selamat datang jiran baru

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kalau semalam asyik sangat dengan cinta. Ni cerita jiran pulak okeh. Ni jiran aku secara rasminya dah ada 3. Tapi jiran pertama kenalah utamakan. Jadi Nadh aka Frame and Lenses duduk atas tu. Nampak? Tu jiran istimewa sikit. Sebab minat kami sama. Kan Nadh kan? 

Nak mengorat? Jangan dia dah ada buah hati. Pengsan!

Jiran kedua aku Pak Cik JIJI. korang biasa nampak nama dia ni kalangan blogger perempuan. Dia memang popular. Geli-geli dengan pembaca perempuan. Yang single, yang dah kahwin, yang beranak pun ada kat blog dia. Jiji punya belog nama Neslo. Mungkin dia minat sangat Neslo kot. Aku tak tahu. 

Kalau nak mengorat boleh. Dia nak cari bini bukan makwe. Kira korang preparelah nak jadi bini pak ustaz ni ya=P

Jiran ketiga aku seorang je perempuan. Lama jugak kenal Mak Cik ni. Dia memang sangat suka gelak. Ingat masa jumpa kat Alamanda. Penat gelak dengan dia. Dia akan kerja sebagai cikgu Math. Tunggu posting je. Single? Errr tanya empunya badan. 

Ingat nak letak jiran lagi satu. Sunah. Errr kejam tak? Banyak jiran ni. Nanti aku nak letak dia. Yang lain jangan jeles. Biarlah nak jiran banyak pun. Dia pun banyak bagi aku backlink. Tu cerita paparazzi terpampang kat blog dia. Rasa perlulah letak. 

Pesanan untuk jiran-jiran semoga jangan bergaduh. Korang umpama bermadu. Wakaka=P

6 comments:

fRaMe+LenSeS said...

auwwww.. ai dah ada madu.. lalalalala~~

Cik Pulau said...

kah3..
nak tergelak eden bacanya.. err.. berjiran la kte ni yer..
mekasih sudi jadikan ai ni jiran yer..

suka gelak???
hahaahaha..pengsannn..

Fasihah Supian said...

wah, sekali dua dapat jiran....

Sunah Sakura said...

ahahah~ ramainyaaa~~~ fiufiufiu~~~

"Yang single, yang dah kahwin, yang beranak pun ada kat blog dia." hahahahah~ jiji oiii!

Unknown said...

huk aloh..ko tak nak tambah lagi ke..yang dah bercucu pon ade wyh itu hari datang..ehehe..

Anonymous said...

ngaaaaa,, banyak betul jiran^^^

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers