CORETAN TERBARU NADH

SEGMEN : Ady Budika Nak Kasi Ole-Ole Dari London

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ady Budika
klik header ini
Aku dulu gila segmen, contest dengan GA. Join satu segmen abang ketak-ketak pasal kreatif. Dari situ suka buat cerita kreatif. Sehinggalah jumpa jiran mamat dalam gambar atas ni. Jiran dia sangat baik dengan aku. Jiran dia special tau. Selalu jugak nampak mamat ni punya link kat atas. Masa tu masih tak reti apa itu jiran. Dah terminat baca puisi mamat ni. Terus klik follow. Sampai sekarang suka guna nama dua blogger untuk cerita aku. Tu kat tepi tu. Penuh nama Ady, Sunah=P Pandai koranglah cari mana cerita yang ada nama mereka=)

3 comments:

Unknown said...

ahaha..ni le ady ek

Cik Pulau said...

harus lah join jugak..
hahaha

Sunah Sakura said...

jiji macam nak cari gadoh je... hahahahhahahahha

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers