CORETAN TERBARU NADH

Review Blog Jer

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku tak tahu kenapa. Mula dia komen blog aku. Aku pun jejak dia balik. Mula kami berbalas komen je. Sampai aku berminat nak baca entry dia. Aku pun klik follow. Sekejap je. Selalu dia update. Ringkas tapi padat isinya.

Dia suka buat aku terfikir. Aku malas berfikir. Tapi dah dia bagi tersirat aku kenalah tersuratkan entry dia. Padahal cerita pasal malas je. Kadang aku terfikir. Bagus jugak kalau macam ni. Kalau semua malas berfikir makin berkarat otak kan.

Setiap entry bermakna. Setiap kata mempunyai semantik berbeza. Buat aku terpanggil nak baca. Walaupun kadang-kadang agak kurang faham. Tapi serius dia ada identitinya sendiri. Aku suka berfikir bila baca entry dia.

Aku suka. Jadi apa lagi. Cuba terjah blog dia dulu=) KLIK SINI KE BLOG JER!

2 comments:

KuNanGKuNanG said...

dah terjah blog dia...

Sunah Sakura said...

hehehe...da gerak ke sana gak tadi... meh tolong i blogwalking... :p

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers