CORETAN TERBARU NADH

Sepi

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
DeviantArt
Diammu menyesakkan
rasaku membuak-buak
sepiku menghimpit
memenuhkan segenap ruang

mengapa kau membisu
menghimpun rasa di hatimu
di benakku tersimpul
seribu satu persoalan

diam seperti selalu
kau menyiksa lalu 
aku terus terseksa
dengan kebisuanmu

bisumu membiusku
diammu menekanku
sepimu menerjahku
sunyiku berpanjangan

ps: Jangan hanya berdiam diri kerana kelak kau menyeksa orang sekeliling kau. Berterus teranglah dengan apa kau rasa. Jangan main sembunyi kerana yang lain masih ternanti jawapan pasti dari kau.

8 comments:

Sunah Sakura said...

huuuu.... luahkan!

K said...

be truth, just dare XD

Unknown said...

tp susah la pulak nk bukak mulut.. mcm mana tu.. huhu

fRaMe+LenSeS said...

waaahhhh.. mantop.. :)

AI said...

- dia mahu...tapi malu!

Unknown said...

huk aloh..nanti aku luahkan

[sutera kasih] said...

ekspresikan apa yg dirasa...

Cik Pulau said...

errkk..
betul..
luahkan...^^,

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers