CORETAN TERBARU NADH

Kecewanya

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku nak meluahkan perasaan boleh? Kenapa orang ingat aku terlalu mengikut nafsu. Bukan apa. Ada yang tak bagi aku beli sekarang. Bukan mendesak katanya. Aku penatlah. Dari dulu lagi aku nak beli net book. Siapa pernah tengok entry sebelum ni.

Ada aku survey jenis laptop yang boleh dibeli bila duit ada. Tapi sekarang? Semua membantah. Net book pink tu tak dapat dibeli. Kecewa kot. Beria aku tayang kat profile. Ni malas nak mention kat orang ni. Ingat main beli je. Kang ada yang bising. Banyak duitlah apalah.

Orang sekarang sibuk cari Ipad, Playbook Blackberry. Aku je terkial-kial nak beli net book. Susah buat kerja dengan laptop besar kena usung ke hulu hilir. Dengan bateri memang 0%. Aku tak kisah jenama apa. Janji boleh buat kerja. Ingat pink dah murah. Tapi diorang kata mahal dari Hp.

Hp lagi. Sedih bila kita mengharap tapi ada je yang halang. Umpama memanjat pokok kelapa. Angkara semut api. Kita jatuh ke tanah. Sakit sangat. Aku sungguh kecewa. Rasa tak nak beli pulak sekarang ni. Serius!

8 comments:

Unknown said...

ehh..jap..

iffah ada keinginan beli jelah...

peruntukan mesti dah ada kan..

mas saari said...

ikut kata hati..
kalau hati dah kata itulah pilihan yang tepat, beli je!

fRaMe+LenSeS said...

sabar ya jiran. tumpang sedih jugak la.. T.T

Unknown said...

aku itu hari nak beli aipad gak..tapi pikir2 balik sebab aku dah dapat sambung stadi aku rase netbook lagi relevan kot..tgk keperluan semasa kita..

Rawkzell said...

kenape mesti ade "pink" ?

Kak Long said...

kadang2 dalam hidup kite terlalu fikir pasal org lain py pendapat kan.. padahal it's our decision to make~ hehe

Sunah Sakura said...

hurmmm...sabar ye iffah... ce wat solat hajat...

fardhilah said...

salam,

ikut kata hati jgn ikut kata org.
yang nak pakai kita so beli je la.

ni mesti kes lemah bila dgr kata org. kdg² kata org xde la btul sgt. bkn la xnak dgr pendapat org.
tp kata hati kita lebih kuat~

p/s: jgn sedih² nnt xdpt nak sambung cerpen.

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers