CORETAN TERBARU NADH

Cara buang Bad Request 400

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku pun kena. Jadi aku terpanggil nak share maklumat yang aku dapat. Caranya senang je. Bagi pengguna Crome yang setia macam aku ni.

Mula korang pergi tengok kat X tu. Bawah tu ada gambar spanar kan? Spanar ke? Gasaklah. Korang tekan je keluar function. Korang klik options. Lepas tu korang tengok bahagian kiri ada ayat under the hood. Korang klik je. Nanti keluar satu bahagian.

Kat atas sekali ada tulis privacy. Korang klik kat bahagian CLEAR BROWSING DATA...Korang klik clear untuk 4 minggu. Dan tunggu sampai dia bersihkan. Tutup korang punya browser. Bukak balik. Ia kembali asal. Senang je. Orang cakap sikit. Aku godeh sendiri tadi. Jumpa je=P

8 comments:

Sang Pencinta said...

nice tips.. TQ

myb ini lebih mudah..

Spanar > tools > clear browsing data

Hani Shaklee said...

saya cube nak jadi pengguna chrome yang tegar..kononyer la..hehe..tapi tetap tak boleh..mesti nak kena bukak mozilla jugak..hehehe

Such a good day AGAIN!!

K said...

nice! hehe XD

Lydia Miza said...

kesian..ramai yg purus asa td.

Sunah Sakura said...

yessssssssssss! nak kembali kepada chrome!!! ahahaha~

sopiah said...

thanks a lot for this info!!! sakit hati gila satu hari ni sebab tak boleh bukak blogger~

Rawkzell said...

gune playar boleh ? :D

Unknown said...

ad gk kemungkinan mailware.. try this

http://eleventx.blogspot.com/2011/06/it-may-work-and-may-not-work.html

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers