CORETAN TERBARU NADH

Cucur bawang dan Kopi 'O' vs Bisik-bisik gelora

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Gila kau aku beli dua buku. Kecewa pasal filem Sekali Lagi tak dapat tengok. Remuk redam hati ini tengok result. Paling teruk antara kawan sekelas. Nampak sangat aku exam jawab merepek je. Masa sakit perut terganggu jugak kosentrasi.

Masa tak sakit? Nampak sangat aku malas study. Teruk. Kena belajar rajin-rajin nak naikkan pointer. Aku kecewa. Tapi taklah nak nangis. Salah sendiri. Janji tak gagal sudah. Gagal mahunya kena buang. Belajar bertahun akan jadi sesia. Tak nak aku.

Berbalik pada novel yang harganya 25.90. Mana satu aku nak baca dulu ye? Ada yang jeles tak aku ada dua novel? Pengsan! Nak pindah barang lagi ke rumah sewa. Nampaknya tak adalah melekat kat asrama je. Merayap jelah kerja aku. Oh ya aku beli novel guna duit syiling aku okey.

Kira hasil kumpul syiling dapat dua novel. Baik korang menabung. Ini best BRO!

4 comments:

~..Lesung Batu..~ said...

weeewitttt~ muahahaha giler ahh sampai dua beli ye!! pssttt iffah arini ina dapat hadiah novel!! sila jeles! =p

Fasihah Supian said...

tak apa, cuba lagi, insyaAllah boleh :)

K said...

hehehe, tak jeles. sebab tak baca novel. baca miss ran punye cerita sudah. best bro XD

p/s : menabung amalan kita bersama :P

NadiRah said...

huarghh!! jeles!!
nak baca novel..rindunya nak tacing2..
nanges2 baca novel..huhu

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers