CORETAN TERBARU NADH

Akan datang

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Cerpen terkini akan muncul beberapa jam dari sekarang. Trailer dulu.


Dia mengetap bibir geram. Pandangannya tak lepas memandang gadis berbaju kurung. Sungguh menarik walau hanya baju kurung kapas yang agak lusuh.

"Mar, kau kenapa senyap tetiba?" Nadzri menegur. Pelik pula dengan sikap rakannya.

"Tu awek," Umar menjuihkan bibirnya.

"Awek? Dah tu kau nak aku buat apa?" Umar mendengus.

"Kau kena tolong aku. Aku nak dia," Terus Nadzri dan Shah tertawa.

"Serius ke ni Mar?" Shah menepuk belakang kawannya.

"Seriuslah. Aku nak ngorat dia. Korang ada idea tak?" Mereka dah ketawa terbahak-bahak. Perempuan itu bukan sahaja berbaju kurung malahan bertudung litup. Pelik sekali melihat Umar bertukar selera.

Nantikan bersama. Debaran kian terasa.

ps: Aku bosan sebenarnya. Tak tahu nak update apa=P

8 comments:

fRaMe+LenSeS said...

wahh wahh wahhhh.. da excited da ni.. weeeeee~~~

Unknown said...

ahaha..bajet nora elena sambungn le ni ek..ekekek

Sunah Sakura said...

tu diaaaa... ada gimik pulakkk! hahahha~

tikin said...

dup dap dup dap..xsbr nk tgu ni..hihihihi

K said...

tak sabar ni, hehe XD

cepat!!

:)

Cik Pulau said...

sejak bila lak pakai trailer ni. hahaha

K O R I E said...

cey~.. nak baca update yang seterusnya!

datang dari geng KL GANGSTER!
JENGUK ur blog~
jenguk balik blog korie yea dan follow if u like~

anismelon said...

update cepat sikit ye miss ran..mcm best je..:)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers