CORETAN TERBARU NADH

Segmen : Saya sukakan blog kerana

KLIK BANNER untuk join

Syarat-syarat nak join :



1) Buat satu entri baru .
2) Copy header di atas .
3) Tajuk entri 'Saya Sukakan Blog Kerana ..' ( tak lebih 80 patah perkataan )
4) Tag 3 rakan anda .
5) Link kan entri anda ke post ni
6) Done !!


Last sekali lepas join, paste kan URL entri  korang kat ruangan komen nieh ..
10 blog lelaki dan 10 blog girl pertama yang join akan dimasukkan dalam senarai bloglist terbaru 



Saya sukakan blog kerana saya boleh berkongsi segala-galanya tentang diri saya. Tak cukup dalam realiti kat alam maya pun saya suka mengomel. Jadi saya sangat suka ada blog. Boleh tulis macam-macam. Boleh jumpa ramai kawan kat sini. Dalam dunia luar tak reti bersosial. Sinilah tempat paling sesuai untuk berkongsi pendapat dari segi pelbagai aspek.



Post by,

Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers