CORETAN TERBARU NADH

Selamat Ulangtahun AYAHANDAku yang tercinta~~~

Yeah ayah saya makin tua. Walaupun dia tak baca, nak wish jugak kat sini.

jap nak cari wajah ayahku

jangan terkejut kami tak seiras

Haha~~~~

nilah ayah yang membesarkan saya

yang merotan saya, pukul, tampar. Semua dah rasa. Tapi semua untuk saya.

saya bangga ada ayah macam ni.

dulu garang sekarang kuat membebel.

tapi saya tetap sayang ayah saya.

sebab saya bawa nama dia ke hulu hilir.

takkan tak nak kenang jasa dia

lagipun nama sebenar saya diberi olehnya.

penuh makna.

LOVE U AYAH!!!




Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers