CORETAN TERBARU NADH

Teka-teki 13

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Diam tak diam dah berbelas jugak teka-teki kat blog ni. Kali ni nak suruh korang teka gambar. Jeng jeng jeng. Bagi korang latihan mata.
Timbunan coklat
Okey sekarang cuba teka berapa banyak coklat dalam bakul. Coklat sahaja. Yang pelbagai jenis dalam tu. Sengaja gambar dikecilkan saiz. Haha macam biasa siapa cepat dan betul aku kasi review. Nak bagi coklat duit pun tengah tak ada. Selamat meneka.

Ps: Dia tak suka teka kot.

18 comments:

Asyiqin Haulisah said...

6 kot.

Faaein Talip Roy said...

sebelum tu..
wahh.. header baru tu.. cunnnn..

hehehe.. ^^,


ada 8 kut..

ryana said...

7 kot

aliarosli said...

10 la

header baru :))

Kalamhati said...

adess juling mata i taww..hehe
rasanya 8 atau 9..ammm 9 koooottt

Unknown said...

11..Tia..hehee..baru singgah sini..

Emma Hamzah said...

8 atau 9 :)

Niena Muhammad said...

tiga cikgu!

Lydia Miza said...

akak nmpk 7

K said...

template baru nampak, berseri.

aamalinaazman said...

adakah 6?
hehehehehehe


awwwww..
dah makin comel belog
heeee
pink sokmo aihh
heehehehe

mas saari said...

8... betul tak? heheheee

saya cello191 said...

kecik giler gambar..
aku dh la rabun..hehe...^^

Unknown said...

aku yakin 8

nsk said...

confident 8. hakhak =D

Luqeem™ said...

4 je coklate tu..hee

QasehSuci said...

ada 6 cokelat...heheh

Pergh...cantik header...berseri2...

mumui said...

7.. hehe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers