CORETAN TERBARU NADH

Sila tafsirkan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Hanya dengan kata-kata. Sila tafsirkan apa yang korang nampak? Itulah yang ada di minda aku sekarang. Mari tengok komen siapa betul dan tepat dengan jiwa aku sekarang. Lalala~~~

Ps: Dia risaukan aku. Tak sangka=P

16 comments:

H.J said...

anak kita ke?

Ku Azhar said...

ku tafsirkan kesedihan... T_T

Luqeem™ said...

HJ: eh? hahaha..

dunia yg mkin cepat berlalu..

azu said...

suram..tapi indah..;)
jom singgah2 blog baru azu!tq2
http://bambam2u.blogspot.com/2011/08/bila-masa-terbaik-untuk-hamil.html

Atiqah Sa'ahiry said...

perancangan masa depan anak ...

agknya macam mana ye..

cabaran yang akan datang ..

bertabahlah..

si dia risau sebab ambil berat tu..

Fatin Farhana Binti Ramli said...

kanak-kanak diculik ..

iMBobo said...

dikejar bayang2.. :D

sifu im said...

masing2 membawa haluan tersendiri..

kanak2 perlu di pimpin ke haluan yg benar

yess..tahniah aku..aku betul tafsiran..haha

cik pulau said...

ai nampak bayang2.. tu je.haha

merahitujambu said...

masa depan keluarga kan>>

wahida said...

aku nampak sweet family kot...haha!!

- abdul hadi abdul muti - said...

pedophile? yang suka culik kanak-kanak lepas tu jadikan diorang mangsa penderaan tu? huhu

Bella said...

Takut dengan bayang sendiri??

Mr.Thinker@Ali said...

kehidupan.

sergeant keroro said...

anak cikgu dengan HJ, keh3

Queen F said...

masa tecik2 pegang tangan ayah jalan, nanti dah besar kalau ayah dah tak larat, agak2 pegang lagi tak tangan ayah macam tu? :D

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers