CORETAN TERBARU NADH

Serba salah

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Memang tak enak bila menghadapi situasi begini. Rasa tak dapat berfikir. Antara kehendak dan keluarga. Aku teringin tapi ada benda yang menghalang. Tanggungjawab besar. Hah takkan aku nak lepaskan tanggungjawab demi kehendak aku.

Aku serius serba salah. Peluang bukan selalu kan? Tapi, tanggungjawab lain? Oh aku betul-betul tak dapat berfikir. Kalau korang, korang buat apa? Kalau timbang kati pun aku tetap tak dapat pilih. Dua-dua aku nak buat. 

Kalau fikir nak ikut kehendak. Peluang kan? Tapi kena tinggalkan tanggungjawab. Rasa bersalah pulak. Bila dah fikir tanggungjawab akan teringat-ingat kehendak yang tak tertunai. Kesimpulan, aku buntu. Ya Allah tolonglah bagi aku satu jalan yang terbaik=(

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers