CORETAN TERBARU NADH

Hikayat Si Luncai

Aku da terpengaruh dengan teka teki ni. Geram aku. Excited sangat kot! Gila betul! Ni teka tekinya, budak  luncai nilah. Sabar jelah aku ni pun. Cuak weh! Siyes takut lambat. Bayangkan kalau korang jawab dah betul tapi lambat hantar. Dah lah aku sangat tekun dengan kerja aku semalam. GERAM! Aku tak mudah putus asa. Jagalah luncai huhu. Terharu tak aku wat entry pasal ko??? Sampai member aku pelik. Budak masz siap tolong fikir jawapan lagi. But aku kan terer wakaka~~~Aku akan online tiap hari untuk tengok teka teki luncai ni. SERIUS terpengaruh.



Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers