CORETAN TERBARU NADH

Kembali senyum


ASSALAMUALAIKUM DAN SATU MALAYSIA

Angin kus-kus mai dah. Mana tak bengang. Penat aku buat satu post semata-mata FB rupanya cerita tu tak benar. Maaflah yang tumpang berduka. Klik sini untuk berita selanjutnya. Seharian tak tidur. Oh bukan pasal Fb tapi buat kerja. Sejak belajar Budaya di Malaysia aku banyak guna SATU MALAYSIA. Bukan apa. Semangat perpaduan sikit. Mana tau ada orang putih jalan-jalan kat sini. Ceh berangan. Hehe bunga-bunga cinta berkembang. FB kembali. Sedih tak ada FB semalam. Hehe Jom makan petang. Roti bakar. Nyummi~~~~



Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers