CORETAN TERBARU NADH

Kalau dah memang begitu

Entry ni berkaitan dengan entry suka atau cinta. Dilema seorang sahabat. Antara suka atau cinta. Dah memang wanita mudah tersentuh hatinya. Mudah perasan. Dah memang fitrah lelaki yang suka melayan.

Jadi nak salahkan siapa? Betul kata mama zul. Itu hanya rasa suka. Kejap je akan bertukar rasa. Kalau betul cinta, mesti perempuan tu mesti setia pada lelaki itu. Itu hanya perasaan sementara.

Jadi wanita jangan mudah perasan. Kena ada benteng hati. Jangan mudah sangat jatuh suka. Lelaki memang ayat manis sentiasa. Berpada-padalah dalam setiap hubungan. Sebab suka boleh jadi cinta. Dari sahabat bisa jadi kekasih.

Aku juga tak nafikan aku suka lelaki manis kata-katanya. Walaupun dia menggunakan bahasa lu gua. Oh gilakan? Tapi itulah wanita. Mudah cair. Jagalah hatimu wahai wanita. Lelaki kadang tak sedar yang dia sudah buat kamu jatuh suka. Akhir sekali, hatimu yang merana.

Ps: Dia bermulut manis walaupun dia tak mengaku.

Published with Blogger-droid v1.7.4

7 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

hmm..betul,kbanyakan lelaki suka bermain kata... kalau dlu mak akak slalu pesan cri org yg xlawa dari kta, nnti dia syg kta tpi sbnrnya xbetul pn..kebanyakan sama je (tp xsmua)

JIJI YU said...

hamboi fitrah lelaki melayan ke...

sergeant keroro said...

setuju dengan jiji, HAHA

Sunah Sakura said...

hahaha..jiji da tak puas hati..

msredcheesecake said...

msred pun senang cair... tu pasal selalu bersangka buruk dgn lelaki yg cuba baik dgn kita supaya lebih berhati2

fRaMe+LenSeS said...

Nadh tak bermulut manis kan? :D

aimie amalina said...

ooohh
terkena btg idung sendiri
toink2
hehehehe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers