CORETAN TERBARU NADH

Woi sedarlah diri tu

Tajuk macam nak cari gaduh tapi hakikatnya aku nak ajak korang bukak minda dan sedar diri. Kita hidup di dunia ni bukan seorang diri. Ramai.

Bukan kita je punya perasaan. Tapi semua orang ada. Bila berkata tentang perasaan ramai mengeluh. Terutamanya yang dah putus cinta. Ramai jugak yang putus cinta sebelum masa.

Maksud aku belum luahkan dah mengaku kalah. Tapi kadang kita kena sedar yang cinta memang tak boleh nak dipaksa. Sampai masa kita kena duduk dan muhasabah sampai bila kita nak tipu diri.

Sebab tu kita kena peka yang orang yang kita suka tu tak suka kita. Kita kenalah bersedia melepaskan walaupun berat hati. Bila kita melepaskan orang yang kita sayang mestilah harap dia bahagia.

Jadi cekalkan hati. Biarkan dia yang kita sayang memilih jalan yang dia sukai. Hati memang tak boleh nak paksa. Aku tahu. Perit untuk lepaskan tapi itulah hakikat yang kita kena terima.

Ps: Dia bagi duit raya. Terima kasih.
Published with Blogger-droid v1.7.4

19 comments:

FaKArePa!n said...

aku tak tau la nak komen ape.. hehe..

xpe lah.. janji aku ade komen kan.. hehe

ijA said...

wahh dapat duit rayag..nakk..hheee..lepaskan lah orang itu..hhahaaa

Jer ... said...

jiwang entry .. yeay ~ .
untungla dpat duit raye :D

Elyana Ahmad ツ said...

yup.setuju.belajar melepaskan.

dayah aziz said...

hihi. tang dpt duit raya best.

☀ Izzaty Hedry☀ said...

nk jgk wet rya ..:P

fRaMe+LenSeS said...

Sonok.laaaaaa ada dia. :p

maszull said...

salam iffah....sedihnya mama baca n3 ni...semuanya adalah dugaan yg harus kita terima dgn redha...

mungkin die bukan jodoh kita lepaskn die dgn hati yg terbuka....

p/s yang pasti jodoh pasti ada...:)

H.J said...

huhu..akak jiwang ni

JIJI YU said...

weyh HJ..dari dulu lagi die ni jiwang..

saya cello191 said...

mmg kena sedar diri kita..^^

aimie amalina said...

kene soh atok bace nih
hehehehe
heeeee
dpt duet aye je die ye
hihihihi

K O R I E said...

salam kak,

hehe xtahu nak komen apa tp rsa nak komen jugak..
sihat ke?

lamax komen sini.. rindu ;]

Nuur mutiara said...

selalu juga sedar diri.. ^^

- Aryan Mulhim - said...

cpt sembuh!~AM~

cik pulau said...

walaupun pahit sekarang..
mungkin akan rasa manis lepas tu..

pcaye tak??

sifu im said...

wahh..ko bleh jd doktor cinta neh..haha

tamlegend said...

dah mmg tersurat bukan dia orgnya...mmg kena berlapang dada la melepaskan...

Mz Aisya said...

cinta sejati = membahagiakan walopon xdapat orang tu ~ sebab tu cinta yg ikhlas lahir dari hati.


cehzzz. haha

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers