CORETAN TERBARU NADH

Spontaneous Thursday #8

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Abang: Alamak. Ada orang datang!

Aku: Hah?

Makcik dan pakcik: Assalamualaikum!

Aku tak sempat capai tudung grrrr. Muka baru bangun tidur cis! Mujur tak ada mamat hensem o_O

Ps: Merajuk dengan dia.

14 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hehehe..kalau ada mamat encem turun saham sket ye ipah?

aimie amalina said...

hehehe
alolololo
ttp comeiii jek

p/s: aiseehhhh..majok dgn spe ni yayanggggg..opah ni dok tunggu bile nak abih p/s nii
hahahaha

saya cello191 said...

lari la masuk bilik...^^

Cik Sara said...

walla..opocot!..hehehe...
Ada air liuq tak tu?? heeee..

Rozuan Ismail said...

haha.natural beauty lah,muka baru bangun tidor

FasiHaH SupiaN said...

sentiasa ada p/s di bawah.

Kalamhati said...

takpe..pakcik ngan makcik..hehe

mizzCloudy said...

cantiknya..... blog :)

teha said...

hahaha ! mujo xde mamat hensem.. kalu ade , cpt2 cuci muke pakai tudung.. hehe

maszull said...

salam iffah...p/s kat bawah tu yg buat semua tertanya2kn ianya ditujukn utk siapa agaknya ek...:)

msredcheesecake said...

Heh...tak mandi lagi ke? Hhee...

Jer ... said...

kalau ada mamat ensem kenape ? hha

Luqeem™ said...

hehe..ala kover rambut dgn tuala jadi la..

cik pulau said...

kalau mamat ensem tadi.. yu terjun tingkap ke.hahha

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers