CORETAN TERBARU NADH

Surat terbuka untuk awak

Er nak bahasakan diri saya ke aku eh? Sayalah untuk lebih sopan dan tanda saya hormat awak yang lebih tua. Tujuan saya tulis surat ini untuk berkenalan dengan awak.

Dah lama saya dengar cerita pasal awak. Kawan saya merangkap opah dah cerita macam-macam pasal awak. Saya tau awak minat bola. Untuk pengetahuan awak saya tak suka bola.

Tapi demi awak saya pejamkan mata je. Bukan apa, siapa saya nak halang minat awak. Tapi apa yang seronok pasal bola tu? Setakat sebiji bola yang direbut je. Baik awak rebut perempuan untuk jadikan isteri. Okey saya gurau.

Disebabkan awak terlalu misteri saya terpaksa buat macam ni. Bila lagi kita nak berkenalan ye tak? Lagipun saya nak kenal je. Takkan saya nak buli awak pulak. Awak kan senior dari saya.

Okeylah awak. Setakat ni je surat saya. Harap sangat awak baca dan respon surat saya ni melalui komen kat surat ni. Saya menanti kunjungan awak kat muka buku saya atau kawan saya tu. Munculkan diri ye wak. Tak baik main sorok-sorok. Wassalam.

Yang menanti jawapan,
Iffah Afeefah aka Kak Ngah

Nota Iffah: Opah, ni suruh atuk baca. Kak ngah dah siapkan entry khas untuk atuk.

Ps: Dia jiwang haha
Published with Blogger-droid v1.7.4

11 comments:

ijA said...

wow..xyahlah sorok2...awak..kak ngah dah siapkn entri lagi..so sweet..

Nin Ahmad ツ said...

fuh sweet.kepada awak tue sila lah muncul ye.kehkeh

Sunah Sakura said...

waaaaaaaaaaa...atok ke??

cik pulau said...

mende ni??/
blurrr~~

Miss Lady Iena Nazir said...

erk...xphm.;..hihihihi..

Cik Sara said...

Atok + opah?
Macam tahu je siapa awak yang dimaksudkan.. Tapi dia suka main bola ek??

Mie-tooo....ehem2x ke? nak kami tag namanya di sini? eh, bleh tag ke?

mr.ninja ^___^ said...

hehehe..time kasih cikgu iffah..saye dh bce..nice entry..^____^

> atok <

Paris Lipton said...

aww aww~

aimie amalina said...

hahhahahahahhahaha
opah plak suke dgn surat ni
tuluh surat ni utk opah la bukn atok
boleh x?
kikikiki
tu atok dah msej kak ngah dah..kikikiki

sergeant keroro said...

haha, atokkk dah munculkan diri :P

JIJI YU said...

eleh..baek bola la dari pompuan

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers