CORETAN TERBARU NADH

Buat aku tersenyum

Sesiapa yang ada muka buku boleh baca status aku yang jiwang tu. Hehe bukan nak berjiwang cuma nak kongsi rasa yang ada. Aku ada buat entry pasal rasa. Rasa tu hanya aku je tau. Biarlah rahsia.

Entry ni adalah tentang rasa. Aku tersenyum dan terus tersenyum sebab insan-insan istimewa yang telah buat aku tersenyum. Walau dari kejauhan. Aku masih bisa tersenyum.

Terima kasih semua. Oh ya bukan susah nak buat orang tersenyum. Apalah salahnya korang bagi masa sedikit untuk orang yang yang rapat seperti keluarga, sahabat, jiran tetangga agar diorang bisa tersenyum. Korang senyum je dah buat diorang tersenyum kembali. Percayalah! Bak kata lagu tu senyum tak perlu kata apa-apa.

Mudah sangat untuk buat orang tersenyum. Kalau kita membahagiakan orang insyaallah hidup kita akan lebih bahagia kelak. Bukan susah pun. Cara nak buat orang senyum korang kena kaji sendiri. Renungkan ye.

Ps: Dia buat aku tersenyum jugak. Thanks!
Published with Blogger-droid v1.7.4

11 comments:

fRaMe+LenSeS said...

Nk tmpg jiran snyum leh? Agagagagaga

Sunah Sakura said...

nape yu tersenyum ni?

thaqibzaki said...

.........................................................................................................................................................................................











:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

ok. tersenyum sudah. hehehe. gembira selalu okay! :D

al-kisah said...

senyum tu sedekah ^_^

~Kirin Selama Perak~ said...

takkan tgk hindustan tersenyum sorang2..
kan nadh?
:p

FasiHaH SupiaN said...

senyum, tak perlu kata apa-apa.hehe

aimie amalina said...

weeeeeeeeeeeeee
opah ari2 senyum sebb tgk owg senyumm
weeee

Kalamhati said...

nak join senyum gaakk..hehe

ijA said...

tengah senyum ne..

cik pulau said...

okey.. senyum sampai nampak gigi ni..

sergeant keroro said...

takleh senyum, sobs

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers