CORETAN TERBARU NADH

Personaliti

Uih bila cakap personaliti lidah mesti terbelit. Sebab jarang guna bahasa standard macam ni. Sokmo merepek je bahasa.

Aku rasa ada yang berubah sejak aku ditimpa musibah. Ya berubah. Aku jadi peramah melampau. Erk dulu aku memang pemalu. Apa orang kata "Don't talk to strangers."

Aku, orang memula kenal memang malu. Tapi sekarang banyak mulut. Haha orang tanya sikit banyak menjawabnya.

Mungkin sejak sebulan ramai tanya pasal diri aku. Ramai prihatin. Jadi ringan je mulut nak bercerita. Walaupun entah pakcik mana datang tegur.

Layankan je. Sampai tadi lecturer bahagian hal ehwal pelajar tegur aku. Dia kata banyak cakap kamu ni. Erk banyak ke? Aku tak selalu pun jumpa dia. Entah apa yang aku merapu dengan dia.

Sampai soal pakwe pun timbul. Aku single. Lagipun siapalah nak orang huduh macam aku ni. Dia cakap tulah soalan saya yang kedua. Aku ketawa. Tak malu pun kalau tak ada pakwe. :O

Ps: Dia tetap kata aku comel. Gila ke apa?
Published with Blogger-droid v1.7.4

10 comments:

aimie amalina said...

kekekee
cm dh terpengaruh dr opah ni
kekeke
x pe..nnti opah cr abg ngah ehhh!

msredcheesecake said...

Msred pon takde pakwe.... Hhaaa....

Sunah Sakura said...

banyaknye typo u

H.J said...

ada pakwe tak heboh la tu...haa

fRaMe+LenSeS said...

jiran ai comei apa.. :D

tang kurang cakap + pemalu tu nak kata TIDAK. BANTAHAN ye. :P

JIJI YU said...

ko mmg bnyk cakap pesenyya

maszull said...

salam iffah...biarlah mulut ramah bak murai berkicauan dan biarkanlah hati itu tetap cantik bak mutiara di dasar lautan...:)

sergeant keroro said...

tak pernah senyap

KaK LimAh Si SupiR said...

byk ckp xpe..lg ok dr yg snyp saje :)

tamlegend said...

ngaku takde pakwe tu mcm nak mintak dingorat la tu...hehehe.bagus la bgtau...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers