CORETAN TERBARU NADH

Yang tak lapuk dek zaman

Aku pun tak tahu kenapa aku pilih tajuk tu. Yang penting aku nak bicara tentang pengorbanan. Ye topik ni memang sokmo kita dengar. Berulang kali kat drama berpuluh ribu dah cerita pasal ni.

Tapi aku sebagai manusia yang bergelar blogger tergerak hati nak cakap pasal ni sebab aku komen kat status blogger yang bernama Katek. Siapa tak kenal PA Papa BEN suatu ketika dulu.

Alhamdulillah dia berubah. Untuk perubahan kita perlu korbankan sesuatu. Sebab tu orang asyik cakap bila nak berubah hati kena kental. Macam penagih dadah. Kenapa dia dah berhenti menagih berbulan lamanya boleh terpengaruh dan menagih kembali?

Semua bergantung pada hati. Hati kena kuat. Pengorbanan memang tak susah kalau hati dah tekad. Bila nak berubah kenalah korban sesuatu. Macam aku, kalau nak berhenti berblogging kena jauhkan diri daripada internet. Boleh ke?

Ps: Dia nampak comel bila. . .
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 comments:

FaKArePa!n said...

betol tu ifah.. kalau hati tak cekal, kuat dan kental, memang susah la nak berubah..

Azam mesti kuat nya..

Pure Mahabbah Fillah said...

assalam..

klu pengorbanan kita bek.

kita akn dpt kebaekn jgk kn..

shiema sufian said...

yeah, hati itu penting :D

JIJI YU said...

eleh2...nk tnjuk published guna droid rr tu

cik pulau said...

hati memang kena kuat..

rasanya boleh.. kalau tak jumpa intenet. tapi meroyan seketika.. hahaha

Asyikin said...

tapi sedihkan kalau pengorbanan tu sikit pun tak dihargai :(

aimie amalina said...

nak benti?
jaaaaangaaaaaannn
heee
nanti opah rindu cnne
heeee

fRaMe+LenSeS said...

Benti? Nk kna sekeh pala ng nadh ?

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers