CORETAN TERBARU NADH

Kejamnya manusia

Inilah orang kata sudah jatuh ditimpa tag. Orang sibuk uruskan pengebumian mak ayah. Diorang sibuk uruskan curi harta arwah.

Sakitnya hati ni. Kenapa ada jugak manusia tergamak buat macam tu. Kawan aku tu anak yatim piatu. Tak ada harta benda.

Tapi ada jugak orang ambil kesempatan atas kesusahan orang laib. Kesian kawan aku. Memang tak patut. Senang je hidup kau kan? Curi harta orang. Grrr geram. Sabarlah wahai sahabat.

Ps: Dia sakan shopping.

Published with Blogger-droid v1.7.4

10 comments:

Lea Isnawi said...

kalo dh nak mencuri
tak amek peduli la hal org lain
memang xde hati perut langsung

iz said...

berseronokla ngan harta anak yatim kat dunia ni..
x lama pon nak berseronok..
balasan yang akan diterima, masyaallah..

LadyBird said...

jahatnye manusia mcm tu.. sepatutnye mereka bagi derma.. ni ambik harta plak..

mas saari said...

kurang ajar punya orang! dahlah kawan iffah tengah bersedih...

pencuri tu akan dapat balasan setimpal nanti sebab curi harta anak yatim piatu!

maszull said...

salam iffah....kurang ajar manusia mcm ni senang2 jer nak ambil harta org lain x tahu ker warisnya masih ada...jahanam manusia yg mcm ni x selamat ambil harta anak yatim piatu...:)

al-kisah said...

wat baik di blas baik n wat jahat di blas jahat..doa org yg teraniaya dimakbul kn oleh allah

aimie amalina said...

grrrrrrrrrrrrrrrrr
geramnye opah bace nihhh!

KaK LimAh Si SupiR said...

ya allah..melampau ny org tuu!

JIJI YU said...

itu dh lagi gila dari menatang

sergeant keroro said...

grrrr

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers