CORETAN TERBARU NADH

Pemalas

Pernah ada orang cakap tak yang korang ni pemalas? Habis apa respon anda?

Kalau aku cakap aku pemalas, siapa percaya angkat tangan.

Kalau ikut hati seronok jadi pemalas. Tapi sampai bila nak ikut rasa malas tu kan?

Siapa pemalas baik mengaku. Kita boleh sama-sama basuh otak bagi kurangkan tabiat malas tu.

Kritikal punya pemalas! Tak elok dicontohi. Mood ke laut. Jadi entry pendek je. Sekian.

Ps: Mana dia ni? Pengsan ke apa.
Published with Blogger-droid v1.7.4

12 comments:

K O R I E said...

saya pemalas# smbil angkat tangan ;p

H Y D E said...

saya! *berlari lari sambil angkat tangan*

mas saari said...

kadang2 akak jadi seorang yang pemalas jugak..

JIJI YU said...

aku mls

FaKArePa!n said...

saya bukan pemalas tapi kedekut..

ijA said...

pemalas.. pulak nak siapkan asg..

Zulfikar Hazri said...

saya pemalas yang rajin.....

sergeant keroro said...

pemalas itu cool

msredcheesecake said...

Akak ada juga penyakit tu....

z a z a said...

relax la. sye pon malas. hihi

Niena Pengembara Ilahi said...

sy pn pemalas.. ngaku nie

maszull said...

salam iffah...setiap org mmg ada perasaan malas tu jadi pandai2lah kita mengatasinya dgn baikkn agar jgn jadi terlampau malas...:)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers