CORETAN TERBARU NADH

Seronok ke jadi OKU

Jawapan aku sangat tak seronok. Macam-macam benda nak buat terbatas. Contoh semalam aku buat pizza. Bayangkan betapa susahnya nak uli doh tu? Dah tu bawang ke apa ke adik aku yang potongkan.

Tapi ada satu kelebihan OKU yang aku dapat rasa semalam. Aku pergo JPN uruskan IC sementara. Orang tu bagi aku nombor giliran OKU atau Warga Emas. Hah korang pernah rasa? Orang lain tunggu lama. Aku tak sempat duduk dah dilayan.

Apapun aku tak nak jadi OKU weh. Susah hidup aku nanti. IFFAH kuat! Sila rajinkan tangan buat senaman fisio. Tak mahu jadi cacat kan? Susahnya nak disiplin diri. Huh!

Ps: Selamat pagi dia.
Published with Blogger-droid v1.7.4

10 comments:

mas saari said...

iffah kena kuat ye... moga cepat sembuh!

NURUL AINI NORAZMAN said...

sabar tau...kuat kan smgat,.semoga cepat sembuh,.amin

aimie amalina said...

nak pi cari piza rini
huhuhuhuhu..jeles tgkk kak ngah buat sendiri...hehehe

ayooo..x mls bangon pagiii ahhh..malas nak pikir ape nak tulih pepagi niii..

hehehe..kuat2! gerakkan tgn sikit2 okeh..

weee..opah mau kuar dulu..nnti mlm chating2 eyh..mmuuahhh! =]

ijA said...

iffah..awk mesti rjin gerak2 kan tangan..ek...untung jugak warga OKU sementara..

JIJI YU said...

pizza la sgt..ekeke

purpl3h0lic said...

tabahkan hati .
kuat kuat ^^.

saya cello191 said...

kuatkan diri..
usaha penting~~~

^^

AININ SURAYA said...

banyakkk nya pesbuk . kalah kan retis gitu . ohh kuat harungi keadaan sekarang ni ye =)

fRaMe+LenSeS said...

Jiran Nadh kuat. cpt smbuh tau. nt leh bergath2.. leh gado lagi. ahahahahha

Naniey TJ said...

smpt lg ko bt piza ek...... ayoooo..... p'caya pd dri.....kuatkn smngt... ko msti plih mcm dlu... jgn risau aq kn ad sbgi nurse pribadi yg x guna.... akn slalu m'ingtkn ko g hospital ye....hikhikhik

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers