CORETAN TERBARU NADH

Lelahku

seperti selalu
aku buntu
makin lelahku
fikir akan aku
takut menghantuiku
resah tak kira waktu
sedarku memaku
melihat caramu
senyap begitu
buat aku tak tentu
aku masih aku
yang dulu
kau dan aku
kerap di situ
kita melihat batu
yang kian membeku
hidup tak lalu
mati belum tentu
kau sukaku
aku sukamu
ku sukakan mu
tapi ku kaku
ku takut beritahu
kerna aku malu
sungguh tak tipu
hasratku cuma satu
ingin meminangmu 
malu tapi mahu
diam dalam kalbu
susukmu ku tunggu
kasihmu ku seru
tintaku di buku
untuk raih dirimu
walau waktu cemburu
diam tetap ku tuju
cinta makin beku
menunggu cair tak tentu
siang penuh liku
malam penuh syahdu
hanya aku dan kamu
tapi aku tak tahu
lelahku kini satu
harus aku menyeru
bahwa sungguh aku
cinta padamu~~~~

ps::jiwang kejap. hehe Aku menulis bukan kerna nama~~~lelahku by MR



Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers