CORETAN TERBARU NADH

Aku sudah terjebak!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Aku dah tak tahu nak cakap apa lagi. Nak kata menyesal tak jugak. Tapi serius aku tak suka buat benda tu. Ni semua pengaruh kawan-kawan. Diorang kata best. Aku pun join sekaki. Lama kelamaan aku pun alpha. Sampai sanggup tidur lewat. Padahal hari kuliah esok.

Aku tak menyesal sebab aku dah terikut-ikut cara diorang. Diorang yang pengaruh aku. Suruh buat macam tu. Malu? Malu dah aku tolak tepi. Laju-laju. Aku fikir enjoy je. Bila dengan kawan-kawan kan happening. Mana nak ingat dosa pahala. Aku leka. Seronok ramai-ramai bantai gelak.

Sampai member aku bertudung labuh tu join sekaki. Betapa dasyatnya pengaruh rakan ni. Dasyat! Dari niat elok-elok nak buat kerja terus jadi benda lain. Nak tahu kitorang buat apa sampai lewat malam? Tunggu next entry!

Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers