CORETAN TERBARU NADH

Ada lagi limaunya?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Cerita pasal limau. Ingat lagi entry aku yang dulu? Tak ingat. Meh klik sini untuk entry itu. Dah baca? Hah ni aku nak bagitahu korang hasilnya. Berapa lama? Aku pun tak tahu. Asam kecut jadinya. Geli aku. Okey, kita layan gambarnya jelah.




Nilah limau sebiji tu. Teruk kan rupanya? Ngeri tengok. Siapa nak? Aku bagi free. Haha pengotor. Membazir. Doodle je manjang si lonjong ni
Post by,
Miss Ran 

2 comments:

mia.lia said...

hahaha..asam kecut ape
muke yg bkecut2 tgk..hehe
nyway..sy slalu tgk blog awk naik kt bloglist sy...hee..bgus2

Miss Ran said...

asam keping kan kecut je

hehe

eh masuk blogliost anda..malu sy hehe

mekasih

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers