CORETAN TERBARU NADH

Dulu dan kini

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Wah ada je idea aku. Bukan apa. Saja nak imbas kenangan dulu. Seronok sekarang. Dulu tak seseronok ni. Yalah. Klik blogger.com terpampang komen-komen yang perlu dipaparkan. Seronok. Maknanya dah makin ramai yang membaca blog ni bukan sekadar follow. Lepas follow sepi seribu kata.

Aku suka korang baca. Nak jadi silent reader pun tak apa. Janji ada baca. Wah terujalah. Jakun sebentar. Betul kata Abang Ben, kalau dulu tak ada satu dua komen. Sekarang bila dah ramai kenal barulah ada yang datang komen. Banyak komen hati gembira. Banyak income? Hati suka. Hehe income tak ada pembaca ada. Kira okeylah kan? I like!!!

..Post by,
Miss Ran 

3 comments:

Tasha said...

gud~. suka juga bila miss Ran bahagia

Unknown said...

hehe suke tasha gembire juga

ske tsha dtg sokmo..

Unknown said...
This comment has been removed by the author.

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers