CORETAN TERBARU NADH

Kawan makan kawan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Susahlah kalau orang lupa kawan. Susah masa dulu sama-sama. Bila susah sekarang? Masing-masing dah ada backup baik kan? Mana nak sokong kawan yang kecil di mata orang lain? Sudahlah tu. Tegur orang biar berhemah. Tak suka pangkah. Buat apa nak gaduh-gaduh. Buat malu je. Kalau bahasa terlebih, tegurlah. Jangan maki-maki je. Kalau terasa disindir cepat-cepat cermin diri. Ini tak masing-masing cepat melatah. Bila dah kena barulah nampak belang. Member pengecut. Tak berani backup kawan. Padahal dulu bukan main lagi. Sekarang sapa gigit cili? Sudahlah. Umur meningkat tapi pemikiran? Kalau mak ayah tau malu diorang=) Muhasabah diri juga. Sedar aku bukan dikenali. Siapa nak sindir aku? Hehe

Post by,
Miss Ran 

2 comments:

deeya said...

kawan ketawa senang carik , kawan nanges , ko menangis la sensorang .. DAMN !

Miss Ran said...

tau tkpe
ade je kwn mnangis..tp smpai bile die nk dgn kite je
ade mase kite kn keseorangn

bak kata aku dalm kubur sorg2 jugak

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers