CORETAN TERBARU NADH

Gathering!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Yang aku nak tulis ni adalah hal aku. Tak nak baca tak apa. 

Kenapa aku tak tahu pasal gath kat melaka? Dekat sangat dengan aku. Tapi tak terserempak dengan mereka pun. Aku jalan-jalan sana. Em ada sorang budak yang aku kenal kat situ. Pelik. Ke aku yang tak mengikuti berita blogger??? Semalam ada jumpa NABIL ada jumpa AWAL ASHARI. Aku? Tak jumpa sesiapa pun. Mungkin dah takdir. Unik kan? Dekat tapi tak nampak. Jauh pulak terbayang.

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers